REFERANSER

Alka

Mentech har vist enorm velvilje og fleksibilitet i samarbeidet med oss fra starten av, i arbeidet mot en felles digital prosess for reparasjon av skadede elektroniske produkter.

Holdningen hos Mentech er klart definert:

    • Kvaliteten på både reparasjoner og prosesser må være i toppklasse
    • Kundeservice må alltid være i verdensklasse og alltid på kundenes nivå
    • Ingen saker er for små eller for store
    • Samarbeidspartneren skal alltid oppleve en så enkel og digital prosess som mulig
    • Alle opplysninger om kundeopplevelser, leveringstider, kvalitet osv. må alltid være tilgjengelige og online.

Vi hos Alka kan ikke annet enn å være fornøyd med samarbeidet, og det samme gjelder for våre kunder. De opplever alltid en ekstremt profesjonell og rask service fra Mentechs ansatte, og de deler gjerne disse opplevelsene.

B

Emil Ziyanak

Avdelingsleder, Alka

Hvidovre Kommune

Hvidovre kommune skiftet til Mentech fordi vi var veldig misfornøyde med den tidligere serviceleverandøren. For eksempel ble avtaler og tidsfrister ikke alltid overholdt, og brukerne fant feilmeldingsprosedyren vanskelig og omstendelig.

Overgangen fra kommunens tidligere serviceleverandør til Mentech var enkel og uten problemer. Brukerne (kommunens skoler og rådhus) kan nå enkelt opprette saker online i portalen, og avtaler, priser og frister blir alltid overholdt. Det er enkelt for brukerne å følge med på utviklingen i de enkelte sakene underveis i prosessen, og hvis det av og til oppstår misforståelser mellom brukere og Mentech, går firmaet alltid langt for å tilfredsstille kunden.

Som ansvarlig for avtalen i kommunen har jeg tilgang til å se alle kommunens saker hos Mentech på en enkel og oversiktlig måte. Jeg kan blant annet se sakene utvikling og priser for alle saker osv., men hvis jeg ønsker en enda større oversikt, er jeg sikker på at Mentech vil strekke seg langt for å imøtekomme mine ønsker.

B

Christian Sparre

It- og digitaliseringskonsulent, Hvidovre Kommune

Alm Brand

Oppstarten av samarbeidet med Mentech har vært en glede og helt ukomplisert. Vi har blitt møtt med stor innsikt og fleksibilitet i prosessen, og en holdning til å ha kundens behov konstant i fokus – både forsikringsselskapets og forsikringstakerens.

Det betyr at vi i dag har en prosess som til alles store tilfredshet, møter kundenes behov for hurtighet og informasjon samt skadebehandleres behov for enkelhet og pålitelighet.

At vi kontinuerlig får positive tilbakemeldinger fra våre kunder, bekrefter bare at Mentech er en enestående samarbeidspartner som fullstendig løser våre behov på området.

B

Jesper Olsen & Tine Stabell-Jørgensen

Innkjøpssjef & Teamleder, Alm Brand

Scalepoint

Mentech er på mange områder en pioner innen digitalisering og kommunikasjon til kundene i forbindelse med en reparasjon.

Dette er i tråd med den måten vi tenker på i Scalepoint og allerede jobber med våre kunder.

Mentech gir alltid en profesjonell, rask og personlig service som vi har vært glade for å benytte oss av.

Det er vårt inntrykk og håp at vi vil bruke Mentech i mange år fremover.

B

Tais Johansen

Category Manager, Scalepoint

Gribskov Kommune

Rask og profesjonell behandling! Vi er en skole som har iPads 1:1 og det er derfor noen uhell – vanligvis med knuste skjermer.

En elev må bruke sin iPad hver dag som et læringsverktøy, og vi kan derfor ikke klare oss uten iPad – Mentech sørger for at vi unngår det! Vi har hatt flere forskjellige reparatører på skolen gjennom årene, men etter å ha byttet til Mentech har det vært en smidig prosess.

Rimelige priser, henting og levering, samt kort behandlingstid. Når skaden har oppstått, opprettes saken på Mentechs hjemmeside, iPaden hentes, repareres og leveres tilbake lynraskt.

Mentech er svært lydhør og strekker seg litt ekstra for at vi skal være fornøyde. Hvis det skulle oppstå tvil eller annet, er de lett å få tak i og fikser sakene raskt! Kun tilfredshet fra oss!

B

Rasmus Kamper

IT-veileder, Bjørnehøjskolen, Gribskov Kommune

Lokal Forsikring

Vi har tidligere prøvd andre leverandører for reparasjon av telefoner, nettbrett og annet elektronisk utstyr – uten stor suksess. Det var tungvint og komplisert, noe som ofte førte til frustrasjon blant våre kunder.

Som et kundeeid selskap er det viktig for oss at kunden er i sentrum for alt vi gjør. Vi ønsker å levere en rask og smidig saksbehandling, og akkurat dette har vi fått med vårt samarbeid med Mentech. Oppstarten var enkel og smidig. Saksbehandlingen er rask og effektiv. Og kommunikasjonen enkel og rask. Det er lett å få oversikt over saken og saksbehandlingen, ikke bare for oss, men også for kunden.

Mentech har en fantastisk holdning til kundebehandling og det skinner gjennom i alt de gjør. I Mentech har vi funnet en svært kompetent og profesjonell samarbeidspartner som vi ser frem til å utvikle samarbeidet med.

B

Mia Franke Saugsted

Administrasjonssjef, Lokal Forsikring

Alm Brand Koncern IT

Mentech har fra starten av vårt prosjekt rundt intern service opptrådt positivt og profesjonelt.

I løpet av samarbeidet har vi opplevd stor forståelse for Alm Brands behov. Både løpende justeringer og større endringsforslag er mottatt oppmerksomt og konstruktivt, og implementeringen har vært rask og brukervennlig. Mentech viser en sjelden evne til å verdsette kontinuerlige forbedringer.

Det har etterpå vært mange brukere som har vært spesielt fornøyd med hastigheten, kvaliteten og ikke minst kommunikasjonen fra Mentech ved bruk av vår felles løsning.

Vi nøler ikke med å bruke dem igjen til lignende oppgaver.

B

Kim Nyjem

Prosjektleder, Alm Brand Koncern IT

Hold deg oppdatert!

Hold deg oppdatert!

Registrer deg for vårt nyhetsbrev for å motta de siste nyhetene, teknologioppdateringer, konkurranser og mer.

Data lagret som beskrevet i vår Vilkår.

Kontakt oss - hør mer om hva Mentech kan tilby dere!

Ring nå på 81503617 

9 + 8 =